מדיניות החזרות וביטולים

מה לעשות אם קניתי מוצר ואני רוצה להחזיר?

גם זה קורה לפעמים ואנחנו בשבילך גם פה כדי לעשות את זה בקלות.
הנה כמה דברים שחשוב לדעת על החזרות וביטולים:
  • אפשר להחזיר מוצר בתוך 14 יום בכפוף לחוק להגנת הצרכן (הפנייה לחוק)
  • אזרח וותיק, עולה חדש או אדם עם מוגבלות כהגדרתם בחוק רשאים לבטל הזמנה בתוך ארבעה חודשים ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך המכיל את הפרטים המפורטים בסע' 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם וזאת בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  • על מנת למנוע אי נעימות ותביעת נזקים אנו מבקשים לוודא כי המוצר לא נפגם/ התקלקל/ ניזוק
  • בעת החזרת המוצר יש לארוז את המוצר על כל חלקיו.
  • הספק יבצע בדיקה למוצר לאחר חזרתו וככל ויתגלה כי המוצר נפגם החברה תהא רשאית לתבוע את נזקיה בשל פגם במוצר שהוחזר.

מדיניות ביטולים לחברי מועדון שופס
  • חברי מועדון שופס רשאים להודיע על ביטול עסקה בתוך 30 ימים ממועד קבלת המוצר.
  • ביטול העסקה יעשה בהתאם להוראות המפורטות לעיל.
  • במקרה של ביטול עסקה שלא מחמת פגם או אי התאמה, חברי המועדון לא יחויבו בדמי ביטול.

לתשומת ליבך,
עפ"י החוק ניתן לגבות דמי ביטול בשיעור של עד 5% מעלות המוצר או 100 ₪ - לפי הנמוך מבניהם

זיכוי יינתן לאמצעי התשלום שביצעת את הרכישה עד 14 יום מיום הבקשה

  להחזרת מוצר לחץ כאן >